• 1.jpg
  • 32.jpg
  • 33.jpg

Skupni ribolov

Bila je sreda, ko ima v večernih urah RD Ribnica uradne ure v prostorih ribiškega doma. Na misel mi je prišla ideja, da uradno kot predsednik povabim na večerni zbor moje najožje sotrpine, kateri mi pomagajo pri vodenju RD. Udeležijo se vsi, tajnik, gospodar, vodja čuvajske službe, upravnik doma in nekaj aktivnih ribičev, ki so prisotni pri vseh aktivnostih in seveda moja malenkost.

Predlagam jim da naslednji dan to je 9.4.2015 organiziramo skupno druženje ob vodi v smislu ribolova. Napoved je bila obetajoča, vreme lepo, toplo in brez vetra in končno tudi nekoliko topleje, vodostaj pa kot naročen. Dobimo se naslednjega dne ob 15.00 uri pred ribiškim domom, skupinica kar velika, zato se je bilo potrebno razdeliti v dve skupine kjer smo z žrebanjem določili da gre ena skupina na Obrh-Rakitnica in druga na Ribnico dol vodno od mostu na Ugarju. Vreme čudovito, skoraj brezvetrje, temperatura 18˚C, način ribolova samo muharica, sistem ujemi-slikaj-izpusti. Ker jih v muharjenju nisem toliko poznal, me je zanimalo, če so tudi v muharjenju tako uspešni, kot so uspešni pri svojih aktivnostih v RD, pa tudi odpreti je bilo potrebno novo ribolovno sezono. Zborno mesto ob zaključku je bilo ob 19.00 v ribiškem domu, seveda s slikovno dokumentacijo ribolovnega dneva. Tokrat svoje prijatelje strastne in uspešne muharje nisem povabil.

Sam sem bil s svojo skupino izžreban na Ribnico in ribolov se je začel. Predeli kjer se je dalo lepo muharit so bili sicer zaradi ruš težko prehodni, zaradi večje oddaljenosti se je v vodo videlo bolj malo, predeli kjer so se zadrževali lepi primerki postrvi pa so bili bolj zaraščeni in samo ribičeva senca je bila potrebna da so ti lepi primerki tudi dokaj hitro odplavali. Moja naloga je bila bolj rokovati s fotoaparatom kolikor mi je to pač uspevalo in ovekovečiti primerke ujetih rib. Kmalu se je začelo dogajati in nad pričakovanjem tudi dobro lovilo, seveda ne toliko v količini kot v lepih primerkih potočne postrvi. Seveda smo na Ribnici pričakovali bolj lepe primerke šarenk, ki so bile vložene pred začetkom sezone a o njih razen ene ne sluha ne duha. V primerke lepih postrvi se je vklopila tudi ena ščuka.

IMGP1243

Preberi več in si oglej še ostale slike!

Lepe novice o ulovu so prihajale tudi z Obrha v Rakitnici, kamor se odpravim dokumentirat tudi tamkajšnje primerke. To je voda, ki je za muharjenje kar težko dostopna, samo nekoliko predelov je kjer lahko kolikor toliko brezskrbno izvedeš soliden met, ribe pa izredno plašne, a potrpežljivost in vztrajnost sta hitro poplačana.

Kot vsak ribolov se tudi ta počasi zaključi in ob 19.00 se dobimo v ribiškem domu eni malo manj, drugi nekoliko bolj zadovoljni, a skupni zaključek vseh je bilo zadovoljstvo, da imamo lepe vode v katere se vrača življenje, imamo lepe primerke avtohtone postrvi na katere smo lahko ponosni in kateri so bili ob uplenitvi tudi vrnjeni nazaj v objem njihovih voda, sam pa sem uvidel da imam poleg delovne ekipe tudi uspešne muharje. Ostali prijatelji muharji za vas tokrat ni bilo povabila, naj pa vam ostane izziv za vaše prihodne muharske uspehe, katere muharske vabe so botrovale uspehu pa naj tokrat ostane skrivnost.

Predsednik RD Ribnica,

Vojko Štanfelj

IMGP1244  pot2  pot5
IMGP1246
pot

pot1
pot4  pot7  pot6
pot8  pot3  scu

Spletna stran za svoje delovanja uporablja piškotke. Z ničemer ne posegamo v zasebnost in ostale podatke. Podrobne informacije..